[LUGOS] firefox edavki game over

Matej Spiller-Muys Matej.Spiller at siol.net
Thu Apr 6 23:40:28 CEST 2006

> V resnici ti to čisto nič ne pomaga, pred tem, da bi nek zlobni program
> v trenutku pred podpisom ne spremenil podpisljivih podatkov, tebi pa
> prikazal na zaslonu 'staro' različico ... in v vseh naslednjih trenutkih
> enako. Ta težava se pojavlja tako pri bančnem poslovanju, kot v tem
> primeru pri poslovanju z državo. Podpis na strani uporabnika prav nič ne
> pomaga.
Kdo je rekel da ne pomaga :) Podpis na strani uporabnika pomaga se znebiti
odgovornosti.
Drzavi, banki, komurkoli ...

> Varnost in uporabnost/prijaznost si vedno sedita druga nasproti drugi.
> Vprašanje je le kam se določen ponudnik storitev postavi. Banke so se tu
> odpovedale kančku varnosti v zameno za lažjo uporabo. Država pa tega ni
> bila pripravljena storiti.
Ocitno se linux postavlja na stran varnosti, a ne? In ce to stori
Drzava/Hermes je pa narobe? FLAME :)
In kdo je reku da na Kliku nekega dne ne bo podobno ;) HINT ista firma :P.
Gbkr ma ze :)

Drugace pa tudi siol posilja digitalno podpisane racune. In kako mislis, da
bo pri novem
elektronskem podaljsevanju registracije vozil. Tako da lahko se pritozujes
kakor hoces,
ampak tega bo vedno vec. To kar si prej podpisal na roko, je potrebno nekako
narediti elektronsko.
In to ne pomeni SSL povezava!!! In vedno vec bo tega tem bolj bo uporabniku
prijazno.
Mogoce nekega dne celo na linuxu...

> ne blodim... zanimivo je, da vgradnja displaya in gumba današnjih
> čitalnikov kartic ne bi tako bistveno podražila, uporabnik pa bi postal
> praktično 100% varen pred kakršnimkoli virusnim ali hekerskim napadom
> njegovega računalnika in kraje z njegovega osebnega računa.

Res je. Bilo bi dosti bolj varno. Samo bi se spet pojavil problem pri
instalaciji :)
Recimo, ce bi primerjali dolzino navodil za eDavke z dolzino navodil za
instalacijo
ActivCard-a pod linuxom, da mi ne bi certifikat kar tako stal na disku.

Ce ima kdo cas in je to ze pocel, naj jih kar napise :)

lp, Matej Spiller-Muys