[LUGOS] boot in mount

Tomaz Kravcar tomaz at afna.info
Thu Apr 6 20:49:29 CEST 2006

On Thursday 06 April 2006 20:12, Jure Pečar wrote:

> namesto tega si oglej /proc/mounts, kjer vidiš kernelovo predstavo o tem,
> kaj je mountano kje.
Enako, samo da manjka acl.
root at black:~ # cat /proc/mounts |grep home
/dev/hdb1 /home/data ext3 rw 0 0
/dev/hdb2 /home/filmi ext3 rw 0 0
/dev/hda1 /home ext3 rw 0 0

> Zganjaš kakšne zanimivosti zgodaj ob bootu? :)

Po installacije nisem spreminjal nicesar, dmesg pa tudi ne pokaze  da bi bilo
kaj narobe. Edino (c)fdisk mi prepozna particijo /dev/hda6 kot fat32 v
resnici pa je ext3,  vendar ne vem kako bi bilo lahko to dvoje povezano.

lp, tomaz