[LUGOS] firefox edavki game over

Marko Samastur markos at gmail.com
Mon Apr 3 22:16:09 CEST 2006

2006/4/3, Jaka Močnik <jaka at gnu.org>:

> reči malce poabstrahiramo - natanko to, kar počne klik). v skrajnem
> primeru se lahko naredi proxy certifikat. ja, res, a zna kdo razložiti,
> zakaj bi to ne bilo kul?

Saj si že sam vse povedal. Stvar presoje kolk varnosti oz. odgovornosti
hočeš. In država je pač presodila, da je hoče več, kar jaz načeloma čisto
razumem glede na to, da jo zaradi odmerjenih davkov precej pogosteje tožijo
kot pa banke.

In če je del normalnega poslovanja zagovarjanje na sodišču, je koristno če
se tam nasprotna stran ne more sklicevati na to, da je nekdo spremenil
oddano napoved.

Lp,

Marko