[LUGOS] firefox edavki game over

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Mon Apr 3 21:15:13 CEST 2006

> Jaka Močnik je napisal:

(z večino napisanega se pretežno strinjam, pa sem odrezal stran, da ne
smetim)

> banke se seveda niso odpovedale niti kančku varnosti: po čem
> to sodiš?!
> banka ima možnost, da na "relativno" zanesljiv način ugotovi,
> kdo preklada denar na nekem osebnem računu.

Bodimo natančni - _nihče_ ne ve, _kdo_ preklada denar na nekem osebnem
računu na daljavo. Banka ve v najboljšem primeru samo kateri računalnik je
to počel in s katerim ključem/certifikatom je bila transakcija overjena.

Primož