[LUGOS] firefox edavki game over

Marko Samastur markos at gmail.com
Sat Apr 1 20:34:31 CEST 2006

Zdravo,

Sam sem napoved tudi letos popolnoma brez sramu oddal na papirju. Če me to
kvalificira za elektronsko nepismenega ali pa close-minded, tudi prav.
Vsekakor tistih par podatkov, ki jih moram vpisati v obrazec in kratek
sprehod do pošte nista takšno breme, da bi raje celo leto varoval svoj,
sicer zame precej neuporaben, ključ in se ubadal s posebnostmi programske
opreme. Priznam, nisem Sizif.

Tako kot večina sodržavljanov bom tudi sam postal uporabnik tovrstnih
storitev (potiskal svojo kroglo), ko se mi bo to dejansko splačalo. Do
takrat bom pa tratil svoj čas za reči, ki mi dejansko kaj pomenijo.

Lp,

Marko

P.S: Tole ne leti na Aleša, ki je samo lepo naštel razloge, zaradi katerih
se ljudje kot sem jaz izogibajo elektronski oddaji dohodnine, ampak na tiste
komentatorje, ki v nas vidijo ludite.