[LUGOS] Mandriva Linux One

Žiga Klajnšek ziga.klajnsek at guest.arnes.si
Sat Apr 1 20:26:54 CEST 2006

Pozdravljeni,

naj se najprej opravičim, če se bo moje vprašanje ponovilo, a mi ni nikjer uspelo najti ustreznega odgovora...

kar se linuxa tiče sem popolni začetnik, a sem se odločil, da ga vseeno preizkusim...

nekako sem prišel do Mandriva Linux One

No, moj problem je sledeč:
ne uspe se mi priklopiti na mrežo oz. ne vidim računalnikov, ki so na mreži. Ko hočem odpreti "network neighbourhood", mi javi, da nimam naloženo Lisa deamon...
zanima me kje bi se dalo to zadevo dobiti?

preiskal sem en kup forumov, a na vseh piše, da liso najdeš pod /etc, a pri meni je ni...

če kdo pozna rešitev bi ga zelo lepo prosil, če me lahko odreši muk :)

Že vnaprej hvala za odgovor

LP
Žiga