[LUGOS] firefox edavki game over

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Sat Apr 1 20:18:22 CEST 2006

On Sat, 2006-04-01 at 19:35 +0200, Ales Kosir wrote:
> prevec zakompliciran, da bi jo po tej  poti oddalo toliko ljudi, kot
> npr. v Estoniji (baje 80%). Tudi v Windowsu in tudi z IE.
na vse tole pljuvanje čez e-dacarje, ki me je v preteklih nekaj dneh
jako presenetilo, lahko pripomnim le, da so e-davki resnici na ljubo ena
bolj e-reči na naši predragi državi, ki je sicer jako ne-e. hja, če niso
celo edina e-reč. e-davki so e, postopek oddaje je preprost, spletna
aplikacija je, čudo prečudno, uporabna. kaj, za vraga!, bi si lahko od
davkarije še želeli (no, z izjemo razumne in razumljive davčne
zakonodaje, ampak ta je tule out of scope)?!

sam sem z e-davki (relativno) srečen. ljudem, ki bi radi oddajali davčno
napoved brez rabe primerne PKI, ki jim je naporno z osebnim dokumentom
stopit po osebni certifikat, ali pa jim gredo po glavi celo takšne
nebuloze, kot je ona, da bi e-davki morali delovat v celoti server-side
(kar implicira pošiljanje svojega privatnega ključa za digitalni podpis
nekemu strežniku), pa lahko vržem v obraz le, da so pač e-nepismeni.
zanje e-davki tako ali tako niso in topogledno je bolje, da ostane
odstotek e-oddaje nizek. amen!

> Estonija je svetovni rekorder, tako da primerjava z njo ni korektna.
> Nekateri jo imenujejo celo e-stonia. :-)
I like the "stonia" part... ;)

lpJ

e-mail: jaka at gnu.org
w3:     http://fish.homeunix.org/people/jaka/