[LUGOS] firefox edavki game over

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Sat Apr 1 03:03:07 CEST 2006

On Sat, 1 Apr 2006 02:27:14 +0200
Matjaž Horvat <matjaz at owca.info> wrote:

> Zelim zapisati samo to, da je postopek oddaje dohonine se vedno dalec
> prevec zakompliciran, da bi jo po tej poti oddalo toliko ljudi, kot
> npr. v Estoniji (baje 80%). Tudi v Windowsu in tudi z IE.
>
> In kako se lahko nasa drzava gre e-davke ali e-drzavo ali e-nevemkaj,
> ce pa niti poslanci (!!!) na svojih sluzbenih racunalnikih ne morejo
> dohodnie oddati po e-poti? Ker nimajo administratorskih pravic, ki so
> potrebne za namestitev nekega ficfirica.

Lepo povedano. Problem pa ni v tem, da so edavki prezakomplicirani, pač pa v tem, da država slabo (ali točneje, sploh nič) skrbi za e-pismenost. Dokler se bo v osnovnih šolah učilo osnove worda in excela, se mi zdi da kaj dosti drugače ne bo.

Poslanci so si pa tudi sami krivi ... kaj pa uporabljajo sistem, kjer so jim admin pravice odvzete za njihovo lastno varnost ... Na linuxu ne rabiš nobenih root pravic za oddajo certifikata.

Sicer se mi pa zdi tole že počasi zrelo za -bla :)

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/