[LUGOS] ziv prenos

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Sep 30 16:52:36 CEST 2005

na dan pet, 2005-09-30 ob 15:35 +0200, je Ales Casar zapisal(a):

> Zelo zanimivo. Kvaliteta slike sicer ni kaj prida, ampak to je sigurno
> samo nastavitev nekaterih parametrov. Zvok je bil vceraj odlicen,
> danes pa tudi nekaj nagaja. Mogoce drugi predavatelj govori slabse.
>
> Lahko malo podrobneje opises, kako zadevo spravite v racunalnik? Gre vse
> skupaj z VLC? Kaksen HW uporabljate za zajem videa v racunalnik? Firewire,
> kaksno kartico za "PVR driver", ali morda "V4L driver"?
>
> Sam sem se ze kar precej trudil s prepricevanjem VLCja, da bi nekako bral
> tisto, kar prihaja po Firewire (tudi s pomocjo kaksnih dvgrabov, pipeov,
> [...]

trenutno teče  live stream zaključne okrogle mize:
http://icast.arnes.si:8000/live.ogg.m3u

kako smo izpeljali cel, zelo kompleksen projekt, medijskega pokrivanja
izključno z prostimi orodji, pa smo dokumentirali na zadnjih straneh
dnevnega časopisa konference, ki ga pripravljamo:
http://ooocon-arnes.kiberpipa.org/media/OpenNewspaper_day3/text.pdf

za streamanje smo uporabili ffmpeg2theora in icecast2, relay in mirror
pa sta omogočila Ljudmila in Arnes.
Preživeli smo tudi slashdot efekt!

kvaliteta streama je odvisna od hitrosti mašine, ki mora dekodirati DV
in enkodirati theoro.

bye
andraž