[LUGOS] Re: DNS in named

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Sep 30 13:32:08 CEST 2005

Howdy!

Rok wrote:

>metod, kaj si cist prprican? pri meni je *:80
>imam pa en kup name virtualnih serverjev

Hja, bolj natančno si lahko preberete na
http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/core.html#virtualhost . Vsekakor
deluje na različne načine, ampak najbolj varno je, da to čim bolje
definiraš.

Res lahko daš notri tudi IP, ampak to dela samo če imaš na eno mašino
vezanih več IPjev (več mrežk ali pa virtualne mrežke). Najobičajneje pa
je, da imaš na mašini en IP in več PTR ali CNAME recordov v DNSju. V tem
primeru je vse drugo razen načina kot sem ga opisal čisti gambling.

--
Peace!
   Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc