[LUGOS] linux share

Aljosa - ROYAL Corp. d.o.o. aljosa at royal-corp.si
Fri Sep 30 12:10:21 CEST 2005

Doma sem postavil na enega od računalnikov (imam še dva z windowsi,
odločil pa sem se za namestitev še enega, na katerem bi se hranili vsi
podatki). Namestil sem Mandrive Linux Limited edition 2005, do težave pa
pridem ko želim direktorij postaviti v skupno rabo.

Pri tem dobim sledeče sporočilo o napaki:

An error occurred while trying to share folder '/home/aljosa/slike'. Make
shure that the Perl script 'fileshareset' is set suid root.

Vprašanje: kaj mi je storiti da omenjeni direktorij uspešno dam v skupno
rabo.

Najlepša hvala za odgovor in lep dan

Aljosa

--
Poslana pošta je pregledana in ne vsebuje virusov.