[LUGOS] povezava 2 wireless routerjev

Tadej Janež tadej.janez at tadej.hicsalta.si
Sat Sep 24 23:05:09 CEST 2005

On Sat, 2005-09-24 at 18:41 +0200, Aljosa Spanger wrote:
> Zivijo,
> zanima me kako lahko povezem 2 wireless routerja (linksys wrt54g in
> linksys wrt54gs) v mrezo tako, da bo prvi (wrt54gs) deloval kot router
> za mrezo, drugi (wrt54g) pa se bo preko prvega povezoval v internet in
> ostalo mrezo. Vse to seveda preko wireless-a, ne pa preko kabla.
>
> Za kakrsenkoli link ali nasvet hvala ze vnaprej.

Zadeva je v načelu zelo enostavna, en bo deloval kot navaden wireless
access point, drugi pa kot wireless client (na ta router se potem ne
morejo prikjučevati drugi wireless clienti).

Ta stvar pa (še?) ni podprta v uradnem firmwaru, zato boš moral poseči
po kakšnem neuradnem, možnosti so:

www.hyperwrt.org
www.sveasoft.com
www.openwrt.org

Še ena koristna stran je www.wrt54g.net

Sam uporabljam Sveasoftov Alchemy 1.0 in stvar preverjeno deluje.

LP,

Tadej

--
Tadej Janež <tadej.janez at tadej.hicsalta.si>