[LUGOS] najdi.si in podobne

Uroš Zajc uros at zajc.net
Thu Sep 22 01:21:54 CEST 2005

Jure Koren wrote:

>Po moje je tudi to: kar se obicajno naredi je "clamp mss to mtu" na
>gatewayu. To ni zato ker bi pri tebi bilo kaj narobe, ampak ker so
>nekateri networkerji BRAINDEAD (in tega se ne da prevec poudariti) in
>blokirajo ves ICMP, zato pa potem omrezje ne deluje.
>
>Druga moznost, ki je manj verjetna, je vklopljen ECN (explicit
>congestion notification). Ce imas vkljuceno, izkljuci (echo 0 >
>/proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn).

Kot prvic sem imel nastavljen MTU na 1500, popravil sem ga na 1492 (pri
drugi stranki je bil D-Link router z mtu 1500, pa tudi mailov niso mogli
posiljati na siol), nastavil pa sem --clamp-mss-to-pmtu, sem pa tudi
pregledal, da imam ecn disabled.
Pri sebi doma imam enako nastavljen firewall kot je zgoraj navedeni, pa
mi ne povzroca nobenih problemov. Jutri porocam o uspehu.

Hvala vsem za pomoc in LP