[LUGOS] Migracija na novi strežnik

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Wed Sep 21 18:17:17 CEST 2005

On Wed, 21 Sep 2005 17:00:34 +0200
Uroš Tement <uros.tement at volja.net> wrote:

> Pozdravljeni
>
> V  kratkem me čaka migracija strežnika. Trenutni strežnik teče na
> distribuciji RedHat 8.0, za novo distribucijo pa še nisem odločen.

Če si na redhatu in če nisi močno motiviran iti dol z njega, potem je za
upgrade pametna odločitev kaka redhat based distribucija, mogoče kaka
fedora ali še raje centos oz. kak drug rhel klon. Potem lahko zadeve
enostavno skopiraš, največ kar lahko pričakuješ je kak postmap na kaki bdb
mapi, ki je v novejši distribuciji novejša verzija. Če imaš sedaj kako
staro verzijo postfixa in greš na čisto novo, ti postfix lepo pojamra v
logih kaj je starega v tvojih configih in s čim zamenjaj.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/