[LUGOS] najdi.si in podobne

Davor Ocelic docelic at mail.inet.hr
Wed Sep 21 16:31:12 CEST 2005

On Wed, 21 Sep 2005 18:26:30 +0200
Uro¹ Zajc <uros at zajc.net> wrote:

> Imam postavljen firewall na sarge debian linuxu, dela skoraj vse, razen
> dostop do dolocenih strani - npr www.najdi.si,
> windowsupdate.microsoft.com in podobno.
>
> Ce dostopam do teh strani preko lynx-a na routerju, delajo vse strani
> bp, na delovnih postajah pa nikakor. V firefoxu in internet explorerju
> pravi connecting to najdi.si, transfering data
> Ampak tu se ustavi.
> Tole je moja skripta za firewall:
> Isto sem si nastavil firewall doma, pa se ta problem ni pojavil.

[snip]

No, dodaj LOG akcijo v firewall in tail -f /var/log/kern.log.
Iz log msga bos videl kaksni tipi paketov dropnejo.

(Okvirno takole:

iptables -t filter -N ldrop
iptables -t filter -A ldrop -j LOG
iptables -t filter -A ldrop -j REJECT

iptables -t filter -A INPUT -p tcp -i $EXTIF -j ldrop
)

Enjoy