[LUGOS] Darwin Streaming Server

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Wed Sep 21 10:10:55 CEST 2005

Zdravo.

Mogoče malo offtopic, a vendarle upam, da je tukaj kakšen mojster za te stvari.
Torej namestil sem najnovejši DSS in nekaj .mp4 datotek "hintal" s pomočjo QT Pro
(jih pretvoril v .mov), sedaj pa sem naletel na naslednjo težavo: če to .mov
datoteko predvajam lokalno - direktno - se film lepo vidi. Če pa to poskušam
"streamati" z DSS strežnika, je kvaliteta zelo slaba - slika se ne osvežuje pravilno
in zato se ob menjavah kadrov vidijo zmazani kvadratki. Podobno sem videl, ko sem
nekoč en svoj .avi spravljal v DivX in sem nastavil previsoko kompresijo.

Ima kdo kakšno idejo s kakšnimi parametri bi to popravil?

Tukaj: http://www.cs.wpi.edu/~jnick/thesis/dss-settings.html sem našel vse parametre
DSS-ja obrazložene, vendar se bojim da meni zadeva ni tako intuitivna, da bi vedel kako
to nastavit.

No, za kakršnokoli pomoč bom zelo hvaležen.

LP, Nejc