[LUGOS] Vrnitev podatkov

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Tue Sep 20 23:36:37 CEST 2005

Program OnTrack Easy Recovery ti bo podatke brez problema dobil nazaj.
Disk daš v eno drugo Windows mašino, zaženeš program in ti potegne kar
lahko. Začuden boš koliko zna. Ne skrbi, pozna tudi ext2.

Rok

On 9/20/05, lugos at pajek.net <lugos at pajek.net> wrote:
> Sem si sposodil en zunanjo ohisje in probal z program R-Linux tool. Samo na
> nevidim nobenih starih datotek. :(
> Sem si res unicil vse podatke, kolikor sem jih imel na hda1?
> Al se obstaja kaksna moznost???
> Lp,
>
> Bostjan

Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send
to me, to prevent it being treated as SPAM.