[LUGOS] Broken dependencies v apt

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Tue Sep 20 23:26:22 CEST 2005

Instaliraj brez dependencijev (ce ti pac sploh noce instalirat) in
potem samo naredis symlink na 2.2-8 library. Sam to se mi zdi cudno,
da ne dela z novejsim releasom iste verzije, ki je verjetno samo
bugfix. Je pa res, da so vcasih dependency checki hardcoded (kar sploh
nima smisla) in chekira tocno doloceno verzijo in drugega noce.

Napako pa lahko sporocis na debianov BTS (bug tracking system) ->
http://www.debian.org/Bugs/
Pa najprej poglej, ce je ze prijavljena.

lp,
Uros