[LUGOS] canon fax-L295

Marko Jerak marko.jerak at email.si
Tue Sep 20 15:48:54 CEST 2005

Pozdravljeni,

imam fax masino Canon fax-L295, ki bi ga uporabljal tudi kot printer.
Zadeva v Windowsih deluje, na Linuxu pa ne ker ni driverja. Ker imam v
pisarni nalozeno samo Fedoro 4 ne morem printat. Enkrat sem za scaner
uporabil ISO file, ki je bil narejen za win. Z manjsimi popravki mi ga
je celo uspelo usposobiti za normalno delovanje. No tukaj ni ISO fajla.
Mogoce kdo od vas pozna kaksen nacin, da usposobim tole, poleg tega, da
grem kupiti nov printer za katerega najdem driverje.
Mogoce kaksna stran na kateri bi se ta driver lahko nahajal?!

lp
Marko