[LUGOS] Velikost in �noben ne uporablja tega LVM?

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Thu Sep 15 08:31:04 CEST 2005

Nisi sicer napisal koliko diskov imaš, vendar, če hočeš koliko toliiko
zanesljivo zadevo, ti priporočam vsaj 2, še bolje 3 diske.
Nastaviš si SW mirror na 2 diska, tretjega pa imaš kot hot spare. Miror
gre skupaj tudi z LVM, v tem primeru napraviš na vseh 3 diskih najprej 3
enake particije in sicer:
1- za boot
2- swap
3- za LVM
Drugi korak je postavitev raid polj in sicer povežeš vse prve particije
(raid 1) in vse tretje particije (raid 3), treji disk daš vedno kot
hot-spare.
Prvo raid polje nastaviš kot /boot particijo, drugo raid pa kot physical
volumen za LVM, narediš gor VG in na njem LV-je za posamezne particije
(/, /tmp, /home, ...).
Na koncu še nastaviš grub loader na mirror disk, da se računalo v
primeru izpada prvega diska lahko zboot-a.

Lep pozdrav, Andrej