Re: [LUGOS] Velikost in število praticij

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Fri Sep 9 21:33:02 CEST 2005

On Friday, September 9, 2005, 20:49:09, Matjaz M. wrote:

> Ni mi jasno. Jaz sem na Gentoo sistemu za / alociral 4,6 giga prostora
> in ga je slabih 90 % ze zasedenega, res da ga vec ne bo, ampak vseeno
> ... Delam kaj narobe :O ?

Kako imaš ostale particije? Če /usr ni na svoji particiji, izprazni
/usr/portage/distfiles in pa naredi
# emerge unmerge \<sys-kernel/gentoo-sources-2.6.12-r6
(kjer gentoo-sources-2.6.12-r6 zamenjaš z različico jedra, ki ga trenutno
uporabljaš; potem počisti še preostanke v /usr/src/linux).

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

When you are right, be logical. When you are wrong, be-fuddle.
       -- McKenna's Law