[LUGOS] .bashrc in [ -z "$PS1" ]

igor kolar ike.lugos at gmail.com
Wed Sep 7 18:18:11 CEST 2005

On 9/7/05, Gorjanc Gregor <Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si> wrote:
> # If not running interactively, don't do anything.
> [ -z "$PS1" ] && return
>
> Sam test razumem i.e., ce je $PS1 prazen potem koncaj delo. Jaz nisem
> pri sebi še nikoli doživel kaj takšnega, pa me zanima cemu potem ta
> vrstica.

$PS1 predstavlja bash-ov prompt, npr. [joe at cocker.com ~] . Za njim
uporabnik vpise ukaze.

Neinteraktivni shelli unsetajo $PS1, ker ga ne rabijo, zato je prazen.
To je en nacin, da ugotovis, ali je shell neinteraktiven:
http://docs.biostat.wustl.edu/cgi-bin/info2html?(bash)Is%2520this%2520Shell%2520Interactive%3F

Neinteraktiven shell _ne_ pricakuje inputa od uporabnika. Npr.
inicializacijske skripte in skripte, ki se zaganjajo s cron-a.

Nasprotno konfiguracijske skripte, ki rabijo kaj vprasati uporabnika
ali mu prikazati error message, nocejo teci v neinteraktivnem nacinu.
Zato gornji test.

Detajle (posledice interaktivnosti) mas tule:
http://docs.biostat.wustl.edu/cgi-bin/info2html?(bash)What%2520is%2520an%2520Interactive%2520Shell%3F
http://docs.biostat.wustl.edu/cgi-bin/info2html?(bash)Interactive%2520Shell%2520Behavior