[LUGOS] bind

Iztok Umek iztok at dergan.net
Wed Sep 7 12:27:15 CEST 2005

On Wed, Sep 7, 2005, Mitja Zabukovec <mitja.zabukovec at pristop.si> said:

> živjo,
>
> rad bi uporabil load balancer za porazdeljevanje bremena
> na več apache strežnikov.
> Program balance, ki sem ga uporabil, pri svoji free verziji
> web serverju ne posreduje IP-ja klienta, ampak svojega.
> Rad bi popravil kodo, da bo apachu posredoval IP klienta,
> pa funkcija bind() seveda ne omogoča bind-a na remote IP,
> samo na lokalen.
>
> Kdo ve, ali se ta problem da kako odpravit ?
> Kako sicer razni prox-yi to počnejo ?

Proxyji tega ne pocnejo.

Lahko ti povem, kako to pocnemo pri nas:

V bistvu imas dva nacina delovanja. Tvoj je t.i. "non transparent", kjer
prepises izvorni SRC IP, ker se gres pac L7 proxy in drugace ne gre.

Za "transparent" nacin moras to delati na nizjih nivojih (L3). Prepises
samo destination IP in za "default" gateway na koncnih streznikih vpises
tvojo LB napravo, ki potem spremlja te odgovore in v njih prepise SRC IP.

Tudi ce bi lahko v tvojem primeru bindal remote IP bi ne delovalo, saj bi
tvoj streznik odgovoril s svojim IPjem in ne IPjem naprave.

Stvar, ki jo hoces ni tako trivialna, kot se slisi, saj moras paziti na
mnogo drugih zadev (kot je L7 persistancy) etc...

Resitev? Ce imas denar, ti priporocam:
http://www.radware.com/content/products/wsd/default.asp

Disclaimer: Delam za Radware (www.radware.com)