[LUGOS] 0-order allocation failed

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Wed Sep 7 08:06:33 CEST 2005

> dodaj ram.

Hvala za tole, sem ugotovil, da mi res zmanjka pomnilnika. Vendnar nisem
prepričan, da je premalo pomnilnika razlog, oz. da bi dodanje še 1 GB RAMa
karkoli rešilo. Trenutno je namreč poleg RAMa (1GB) definiran še swap v
velikosti 2GB. Torej skupno imam 3GB navideznega pomnilnika.

Stanje, ki ga pokaže 'top' ta trenutek:

Mem:   1032604k total,  1018844k used,    13760k free,     2328k buffers
Swap:  1959920k total,     3320k used,  1956600k free,    48908k cached

Strežnik deluje trenutno s polno paro, na njem laufajo Samba, Sybase SQL
server, apcupsd, in nod32fac (+ ostale "malenkosti": sshd, crond, ...).
(nod32fac je NOD32 file access scanner).

Sumim, da začne eden od procesov naenkrat puščati, in da je to razlog, da
zmanjka pomnilnika. Ampak kako naj takšno težavo diagnosticiram? Ker gledati
cele dneve v 'top' izpis ne morem :). Pa še leak se zgodi čisto "nenapovedano"
in preveč redko (sedaj bo 24 ur zadnjega). A obstaja kakšno orodje za to?

Hvala in LP,

Nejc Škoberne