[LUGOS] Login na win

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Fri Sep 2 20:01:14 CEST 2005

On Friday, September 2, 2005, 11:56:39, Gorjanc Gregor wrote:

> Ali kdo ve kako bi se lahko prijavil na masino, kjer tece MS Windows XP.
> V mrezi je poleg drugih en racunalnik na katerem tece Linux, na drugem
> pa WinXP. Kako bi se lahko prijavil na WinXP iz Linux-a? Rdesktop poznam,
> a bi moral vcasih tudi kaksno datoteko prenesti sem in tja.

Najlažje:

mount -t cifs -o user=Administrator,password=<geslo>,ip=<ip> /mnt/xpmasina //<ime_xp_masine>/c\$

ali

mount -t smbfs -o username=Administrator,password=<geslo>,ip=<ip> /mnt/xpmasina //<ime_xp_masine>/c\$

Če nočeš pisat gesla v ukazno vrstico, ga lahko izpustiš in te bo mount
vprašal. C$ in ostale črke pogonov so za administratorja (mora imeti geslo)
avtomatsko posharane, lahko pa si na XPjih narediš kakšen drug share.

Če imaš težave, poizkusi na XPjih onemogočit Simple file sharing (My
Computer -> Tools -> Folder options -> View -> ( ) Use simple file sharing).

CIFS po mojih izkušnjah deluje bolje, predvsem s šumniki v imenih datotek.
SMBFS ne podpira datotek večjih od 2 GB.

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Super-competence is more objectionable than incompetence.
       -- Peter's Observation