[LUGOS] Centos upgrade: syslog ne dela vec

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Fri Oct 28 17:54:55 CEST 2005

Takole zgleda default Centos 4.2 config-2.6.9-22.ELsmp:

CONFIG_FAT_FS=m
CONFIG_MSDOS_FS=m
CONFIG_VFAT_FS=m
# CONFIG_NTFS_FS is not set
CONFIG_HFS_FS=m
CONFIG_HFSPLUS_FS=m

ntfsja se se zmeraj bojijo kot hudic kriza... vzemi Pingo, ta ima ntfs
omogocen.

Skoda le, da za Fedoro kar prehitro usahnejo popravki (za FC2 ze po
manj kot letu dni) in je potrebna nadgradnja. Centos jih nudi 5 let.

Namestitev je pa zelooo podobna.

             Jurij

PS: glede sysloga in nadgradnje pa si moram zadevo ogledati
od blizu; pri masinah bom sele po praznikih.  Opazil sem, da
se da selinuxu dopovedati, da "spusti" skozi syslog, zakaj pa se
je to spremenilo pri nadgradnji, pa ne vem. Bom javil.