[LUGOS] Fwd: zaposlitev dobi PHP programer

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Fri Oct 28 07:12:59 CEST 2005

This is a forwarded message
From: Gregor Miklič <gregor.miklic at asolsme.com>

===8<==============Original message text===============
Pozdravljen

Enkrat sem že dal oglas da iščemo programerja - PHP, pa me zanima ali
lahko objavite / oz pošljete še enkrat.

Zahteve in pogoji
- php (po možnosti 5.) ali saj dodatno znanje objektnega programiranja
- za dalj časa
- delo je od doma, prilagodljiv delovni čas
- delo je resno, in zahteva celodnevni urnik (oz. ne dovoljuje delo
dodatnega dela na drugih projektih, razen v začetnem obdobju)
- delodajalec =  holding Asolsme A.G iz švice
- plačilo odvisno od produktivnosti, kvalitete in pristopa

Omejitev starosti in spola ni, samo da je namen resen, dolgoročen in
profesionalen

Lp, gregor m.

===8<===========End of original message text===========

--