[LUGOS] i-banka (Banka Koper)

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 26 16:22:28 CEST 2005

Da stvar razčistim: referentka me hotela prepričat naj grem na NLB klik.
Ni govora o tem, dokler sami nimajo konsistentne evidence na vseh
področjih. Poleg tega tudi programska podpora ni 100%. Deluje že na
windows le nekateri čitalci, predvsem usb. Kaj se da pričakovati na
Linuxu, si samo mislite. Tu se podpora za komponente enkrat seli iz
jedra v neodvisni modul, drugič je spet v jedru, kar povzroči da delujoč
sistem ne deluje ob varnostni nadgradnji. Predvsem zato je razvoj
podpore za linux tako drag. Pa ne zagovarjam M$ in kompanije, prej
standardizacijo razvoja Linuxa.

Pozdrav,

Jože

Mitja Sladovic pravi:

> Verjetno uporabljaš samo certifikat - ne pa čitalec kartic...
>
> Lp, Mitja

P.S. My dear haters. Go /dev/null/nullify/yourself together with your responses. Your beloved nullifier.