[LUGOS] i-banka (Banka Koper)

Marko Jerak marko.jerak at email.si
Tue Oct 25 11:35:45 CEST 2005

Zivijo,
zanima me ali ima kdo izkusnje z i-net banko Banke Koper in sicer s
citalcem kartic omnikey AG cardman 3121 na linuxu in mozilli. Na win je
zadeva trotl zihr, certifikata ne morem izvoziti saj je vezan na card
reader.

In se vprasanje za pravnike v kolikor je kateri izmed njih tukaj. Ali
obstaja kaksna podlaga za tozbo zaradi podpiranja nelojalne konkurence?
Namrec na njihovem telefonu za podporo uporabnikom so mi rekli, da
zadevo lahko uporabljam samo z Win XP, niti starejse verzije ne
podprajo. Torej za normalno poslovanje moram kupiti licenco XP.

lp
marko