[LUGOS] Maildrop preusmerjanje (in IMP)

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Fri Oct 21 11:38:11 CEST 2005

> to "!info at bla.com"

Hvala za to, sem šele potem videl, da sem spregledal v man-u.

Še eno vprašanje imam: sedaj sem si torej nastavil filtre, ki mi dostavijo
pošto po posameznih maildirih, recimo takole:

if (/^(To|Cc):.*(lugos-list at lugos.si|lugos-slo at lugos.si|lugos-org at lugos.si|lugos-bla at lugos.si|lugos-sec at lugos.si|lugos-prog at lugos.si)/)
{
     exception {
         to $DEFAULT/.LUGOS/
     }
}

Sedaj imam pa težavo - ko pride nova pošta v to mapo, mi je IMP ne zazna
kot NOVO pošto (Thunderbird pa jo) - torej mapa LUGOS se ne označi krepko,
zato moram prav nanjo klikniti, da se mi prikaže novo sporočilo
(ki JE označeno krepko). Torej kot da IMP predal ne bi vedel, da vsebuje
nova sporočila, če so ta v podmapah. Če sporočilo prispe direktno v INBOX
(torej ne v podmapo), te težave ni.

Kako bi tole zagato rešil?

Hvala in LP,

Nejc