[LUGOS] Tezave z slovenskimi znaki

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu Oct 20 08:06:21 CEST 2005

> Probal sem vse od UTF-8 do ISO-8859-2 pa nic od tega. Naredil sem tudi
> reconfigure sistema, pa nic. Tudi ce kreiram novega "frisnega" userja
> ni nic drugace. Mogoce bi pomagal kaksen diff sistema, ki deluje in
> sistema, ki ne. Ceprav se mi sanja ne kako oz. ce je to sploh mozno.
>
> lp Uros

Mogoce nimas nastavljenih/instaliranih pravih fontov? Ce ti v konsoli
pise ?, ocitno preprozna 'nase' znake, vendar verjetno ne najde pravega
'glifa'.

To je bil problem pri meni, ko sem na slacka namestil neko beta verzijo
KDE-ja - preprosto ni hotel izpisovati "c"s"z (mislim, da je bilo celo
tako, da so "c"s"z bili prikazani v programih, menujih itd., nikjer jih
pa nisi mogel vnasati preko tipkovnice). Ko sem namestil originalno
verzijo KDE-ja, ki je bila v slacku, so "c"s"z zaceli delovati normalno.

lp, Rok