[LUGOS] Tezave z slovenskimi znaki

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Oct 19 15:53:55 CEST 2005

On Wed, 19 Oct 2005, Uroš Gruber wrote:

> Sveze namescen sistem (preveril na en drug disk) deluje pravilno. Mogoce
> kaj koristi info, da tudi v Kconsole namesto
> sumnikov napise "?".

Potem imaš pa nekaj UTF-8 translacijo pohudičeno. Vsaka distribucija po
svoje rešuje te reči. Treba se je zakopat v razne xinit skripte ter
dešifrirat, kje se kaj ni prav inicializiralo. A KDE se ti lepo
naloži v Slovenščini in slovenski znaki delajo povsod razen v Konsole?

> Ta file sem iskal, pa ga ni nikjer. Sem tudi namestil j2sdk1.5, vendar
> zend studio uporablja lasten jre.

File se nahaja v jre/lib/. Lahko da ga res ni, so pa ostali z dodatnimi
končnicami. Enega privzameš in narediš link font.properties na njega.

Moj zgleda nekako takole:

serif.0=-monotype-Times New Roman-medium-r-normal--*-%d-*-*-p-*-iso8859-2
serif.italic.0=-monotype-Times New Roman-medium-i-normal--*-%d-*-*-p-*-iso8859-2
serif.bold.0=-monotype-Times New Roman-demibold-r-normal--*-%d-*-*-p-*-iso8859-2

...in ni hudič, da mi zadeva ne bi prikazala naših znakov. Ta primer je
rock-solid in ima da dela, vsaj kar se prikazovanja tiče. Kar se pa tiče
vnašanja je pa spet druga zgodba. Aja JDK je drugače 1.4.x.

lp,B