[LUGOS] Plače

Rok Jaklic rokj at rasca.net
Tue Oct 18 12:44:59 CEST 2005

Pozdrav.

Zanima me, če kdo pozna kakšen program, ki izračuna plače (na podlagi
nekih parametrov, ...) zaposlenih v podjetju, vodi evidenco, ... in kar je
najbolj pomembno, da dela v Linuxu, brez kakšenga vmware ali wine-a.
Zanimajo me tako free, kot plačljivi programi.

Osebno bi spisal nek program pod GPLjem, vendar nisem "ekonomist" in nevem
kaj vse rabim za natančen izračun plač.

Sicer sem spisal nekaj takega kot je na:
http://www.racunovodja.com/izracuni/obr_plac_2005.asp + vodi evidenco...
(GTK+mysql)

, vendar s tem moja mama, ki rabi nek tak program, ni zadovoljna, ker
manjka en kup postavk.

Osebno bi se angaziral in spisal kaj konkretnega, ce bi mi bil nekdo
pripravljen povedat, kaj vse rabim za pravilen izracun in kako se
izracuna.

Lep dan,

Rok