[LUGOS] dd na večji disk

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Mon Oct 10 18:47:18 CEST 2005

On Mon, 10 Oct 2005 17:08:22 +0200
Boštjan Jerko <bojerko at gmail.com> wrote:

> Pozdrav!
>
> Želel bi kopirati nameščen Linux z 40 Gb diska na 250 Gb disk.
> Nekako mi ne gre v glavo sintaksa za dd, da to izvedem.
> Vse kar uspem je kopiranje na 40 Gb particijo, jaz pa bi rad na koncu
> imel eno particijo velikosti 250 Gb.

Tudi jaz ti priporočam dump/restore, tar c/tar x, pax -rw, ali navsezadnje
kar cp; če pa želiš vztrajati pri dd, pa je postopek tak: ddjaš komplet
40gb disk na 250gb, nakar s fdiskom popraviš particijo na večjem disku, da
zavzema cel prostor. Nato uporabiš orodje za povečanje filesystema, ki ga
uporabljaš: resize2fs za ext2/3 (potrebuješ zelo novo verzijo jedra in
e2fstools), resize_reiserfs za reiserja, kaj pa imata xfs in jfs, pa ne vem
napamet. Vem samo, da nekaj imata :)

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/