[LUGOS] Qt

Jure Koren idiots at gmail.com
Mon Oct 10 10:52:32 CEST 2005

2005/10/10, Damijan Vodopivec <damijan.vodopivec at hit.si>:
> zanima me ali je Qt knjižnjica prosto dostopna in se lahko uporablja brez
> vsakršnih omejitev tudi pri razvoju lastnih informacijskih rešitev ?

Absolutno ne. Qt knjiznica je dostopna pod licenco GPL (za verzijo
licence poglej v dokumentacijo) in komercialno licenco. Verjetno je na
voljo celo vec razlicnih komercialnih licenc.

Ce bo tvoja informacijska resitev izdana pod licenco GPL, potem lahko
Qt uporabljas zastonj in imas do njega vse pravice, ki ti jih GPL
podeljuje (knjiznico lahko tudi spreminjas). Ce ne, potem si lahko
izberes eno od komercialnih licenc. BTW, niso drage. $400 per
developer, brez drugih omejitev, morda tudi kaj ceneje (ze dolgo nisem
gledal).