[LUGOS] OO impress crash

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Nov 30 10:13:24 CET 2005

Hvala obema!

No normalno... . Vsake oči imajo svojega malarja :)

Nekako taka konfiguracija je čisto primerljiva z linuxovsko:
C: - sistemske datoteke   - (/boot, /, /etc, /sbin ),
D: - program files    ( /var, /usr, /bin, /usr/local ),
E: - windows swap (swap),
F: - dokumenti ( /home),
G: - tmp (/tmp, /var/tmp).

Po moje bi lahko govoril šele ob taki sestavi sistema, samo kam bi potem
treščil Linux. Butasto je pa res :)))
Bom šel pač v doglednem času v nabavo RAM... . 2GB bo kmalu kar potreba.

Pozdrav,

Jože

Gupy the Fish pravi:

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!