[LUGOS] OO impress crash

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Nov 29 10:33:38 CET 2005

Pozdravljeni!

OpenOffice.org 2.0 (m142, sl, build-2). Prisvoji si skoraj ves CPU in
nekako odklopi swap. RAMa je 512 MB, CPU je athlon XP 2200+, Linux je
Pingo 4.1. Ni nič takega, kar bi ogrozilo podatke, samo zoprno je.

Ko zadevo pogledam v Ksysguardu, mi pokaže, da so sistemska obremenitev,
obremenitev v čakanju in dobra obremenitev minimalne - vse skupaj za max
5%. Preostanek je uporabniška obremenitev - vse OOo 2.0. Ups! Swap 10GB
(vem, pretiran, pač rezerva za hdd čase), uporabljeno 0B. RAM  -
izkoriščeno okoli 470-490MB, odvisno od trenutne obremenitve.

Skratka, sistem se začne obnašati kot Windows 95 ali 98. Po približno
petih minutah datoteko v dolžini osemdeset strani z dvema kazaloma in
nekaj slikami vseeno spravi, tako da je SIGTERM vseeno slaba ideja.

prej Gupy the Fish:
> mah, kaj jaz vem. sem probal s 140. ni vec crasha na datoteki, s
> katero sem imel tezave. ..je pa impress obcutno pocasnejsi (odzivni
> cas, sam zagon...) kot prej. Z dezja pod kap torej.
>
> se to: pri rpmih iz ooo weba je na popup screenu ko zazenes kako
> komponento znak suna.ce snames rpme iz drugih streznikov, ga ni. Je
> trik samo v logotipu, ali gre tudi za kake razlike v kodi?
>
> lp
> M.
A lahko pogledaš kaj dela s swapom in CPU? Lahko je kak nedolžen
hrošček, nič takega ni.

Lep pozdrav,

Jože

P.S.  Se opravičujem zaradi rezanja niti, ampak mislim, da je bilo kar
potrebno.

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!