[LUGOS] FeatherLinux in slovenski znaki

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Mon Nov 28 17:43:58 CET 2005

Živijo,

Na starega Dell Latitude PII 266MMX sem namestil FeatherLinux, ki naj bi bil
malo pohekana različica Knoppixa.

Ko mi je končno uspelo naštimati Xfbdev v ustreznih barvah, me sedaj muči nastavitev
naših znakov. V datoteki /etc/sysconfig/knoppix sem nastavil naslednje:

LANG="sl"
COUNTRY="SI"
LANGUAGE="sl"
CHARSET="iso8859-2"
KEYTABLE="slovene"
XKEYBOARD="sl"
KDEKEYBOARD="sl"
KDEKEYBOARDS="sl"

tako da če sedaj napišem "locale" dobim povsod "sl" (razen pri LC_ALL). FeatherLinux
je nastavljen tako, da poganja privzeto fluxbox - a je treba kaj posebej za to nastavljati?
Šumniki ne delajo niti v konzoli, niti recimo v AbiWordu (kjer sem tudi nastavil jezik v "Tools").

Aja, torej ko vtipkam kak šumnik, dobim "kvake", torej "e" s krativcem namesto č, 3/4 namesto ž, ...
Torej tipkovnica očitno je nastavljena na slovensko - ali je potem to problem fontov? Kako preverim,
če imam prave fonte oz. od kje si lahko potegnem kakšne nove?

Lahko kdo pomaga?

Hvala in LP,
Nejc