[LUGOS] OO izgled

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Nov 25 22:53:33 CET 2005

Primož Gabrijelčič pravi:

> Ma

> gdo
?kdo?

Ne vem, nisem tako zelo zraven. Vprašaj Roberta L. in Urško C., onadva
sta glavna. Pa trešči jezno pripombo na pravi seznam... . Moj OOo je za
povrh še nerevidiran prevod 2.0 m140. Torej neuradna verzija, če te kaj
potolaži. Glavni meniji so angleški (to je sploh specialka - enkrat
dobiš prevedene ene nize, drugič druge), torej je zadeva testing in ne
stable. Naložil sem ga zaradi popravka sesuvanja z obnavljanjem datotek
- no, čakam na m142 ali kako boljšo varianto. Bom danes pogledal.
>  (sic!) je to prevajal?!
>
> Videz, lepo prosim, kakšen izgled.
>
> Pozdrav,
>     Gp
>
>  =WinGpT= Windws is ine for bckgroun comunicaions.
> OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list

In kakšni izgledi so za suho vreme danes? Videz neba tega ne kaže. 20
frišnih cm press ;)

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!