[LUGOS] SARG vprasanje

hipe at sdf-eu.org hipe at sdf-eu.org
Thu Nov 24 12:05:45 CET 2005

On Tue, Nov 22, 2005 at 07:47:52AM +0100, Nejc Skoberne wrote:
--8<--
> Zdravo.
>
> Imam nekaj vpra?anj glede SARGa - orodja za analizo Squidovih dnevni?kih
> datotek.
>
> Ni mi jasno, kaj v analizah predstavlja polje "IN-CACHE-OUT" - pod to polje
> sta
> vpisana dva dele?a v procentih - kaj pomenita?
-->8--

Zdi se mi da pomenita procent zadetkov v cache in procent kiksov.
Se pravi da ce je OUT 100% potem squid vse vlece iz interneta, ce
je IN 100% pa vse iz lokalnega cache-a.

--8<--
> Poleg tega mi ni ?isto jasno kaj naj bi bil ELAPSED TIME in kako naj bi se
> izra?unaval? Sklepam, da je to nekako "interpoliran" ?as, ki ga posamezen
> uporabnik
> porabi pri brskanju po spletnih straneh? Za obi?ajnega uporabnika spletnih
> strani
> se mi zdijo vrednosti zelo nerealne, saj nekako ni mogo?e da bi en
> uporabnik v celem
> mesecu porabil "00:04:53" ?asa (to naj bi bilo slabih 5 minut, ne?) in pri
> tem
> prenesel 62 MB podatkov?
-->8--

Jaz sarg poganjam dnevno, tako da imam pregled za prejsnji dan. Stevilke,
ki jih dobim so dokaj realne. V tem primeru je ELAPSED TIME priblizek
casa, ki ga je uporabnik pokuril na webu. Iz tega vidis kdo se v sluzbi
najbolj dolgocasi :). Stevilke za cel mesec verjetno res nimajo
veliko smisla. Lahko da se zgodi kak overflow, ali pa da je apache-jev
log bil ravno zarotiran, se pravi da nisi zajel vsega prometa.

--
hipe at member.fsf.org    -- Free Software Foundation         - http://member.fsf.org
hipe at sdf-eu.org        -- SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org