[LUGOS] emerge xorg ERROR

Aleš Curk kavka14 at gmail.com
Thu Nov 24 11:56:25 CET 2005

Izgleda, da bo kriv march flag (sodeč po debatah na forumu, v praksi bom
preizkusil popoldne doma).

Me pa zanima, če sedaj spremenim ta flag (sedaj imam athlon-xp spremenil
pa bi na athlon) kaj je z ostalimi compajli? Ali lahko pricakujem
tezave? Al bom moral samo se enkrat emergat pakete?

Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)