[LUGOS] problem z X-i

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Thu Nov 24 09:46:13 CET 2005

Zivjo!

Imam en cuden problem: od vceraj naprej je vse, kar se zgodi, ko se
zazene kdm, je to, da se pokaze in zgine logo od nvidie in nato dobim
prazen zaslon z urico od miske. Ugasnil sem kdm in zagnal startx, a
zaslon ostaja prazen, le da je tokrat barven background in ni vec urice
ampak puscica.
V logih od x-ov ni nic takega, kar bi mi vzbudilo kaksen sum - vse je
ok.. Tudi dmesg in v /var/log ni nic sumljivega.
Sploh pa mi je cudno vse skupaj, ker nisem nic "prckal" po kaksnih
nastavitvah, nic nalagal.. Zgodilo se je samo od sebe :)

Uporabljam pa debian testing vejo z xorg 6.8.2, ce se prav spomnim..

Kaksna ideja, kako bi se lotil tega problema?

lp,

Jernej