[LUGOS] arts/fc

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu Nov 24 07:37:58 CET 2005

Dne sreda 23. novembra 2005 21:37 je Gupy the Fish napisal(a):
> Ali vam arts na programih kot so skype, kphone, itd ... normalno dela?
> meni namrec ne, in ga morem vedno "ubijat", da program dostopi direktno
> do zvocne karte in si jo vzame samo zase.

V KDE nadzornem središču, pojdi v Zvok in večpredstavnost in izberi Zvočni
sistem. Tam imaš možnost uporabe samodejne ustavitve. Uporabi jo. artsd bo
tako eno sekundo po tem, ko ga zadnji program neha uporabljat, sprostil
zvočno kartico. Problem se pokaže recimo pri uporabi AmaroKa, ki kljub temu,
da ne predvaja nobenega zvoka, še vedno "drži" artsd v "delujočem stanju".
Jaz pač zaprem AmaroK, drugo potem vse dela.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)