[LUGOS] Debian Unstable, KDE 3.4, blokirani touchpad

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Nov 22 01:02:10 CET 2005

Iztok Kham pravi:
> Lep pozdrav!
>
> Nadgradil sem sistem na prenosniku in sedaj mi v KDEju ne dela touchpad. Gumbi
> delujejo (lahko klikam). Poskusil sem že izklopiti touchpad v nadzornem
> središču in tudi vse drugo možno sem vklapljal in izklapljal a zadeva se ne
> spremeni.
> Najbolj hecno pa je, da v KDM-ju in Gnomeu touchpad dela BP.
>
> Kakšna ideja?
>
> -- Iztok

Priklopi navadno miško PS/2, infrared ali usb in potem poskusi nastaviti
na touchpad. Lahko ti manjka kaka komponenta KDE, knjižnica ali
gonilnik. Lahko imaš čisto preprosto aktivirano emulacijo miške s
tipkami (no, v tem položaju je to lahko nujnost, ne bom pametoval).

Kot Logitech obsedenec sem poskusil tudi eno noname Genius kompatibilno
serijsko, a sem bil preveč navajen na obliko in kolešček... . Poznam
tvoje občutke.

Pri meni je drugače KDE 3.4.2.

Pozdrav,

Jože

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org!