[LUGOS] sudo in /var/log/secure

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Mon Nov 21 12:59:07 CET 2005

Hi.

V sudoers imam definirano, da dolocen uporabnik lahko poganja doloceno
komando kot root brez da ga vprasa za password.

Taksno funkcionalnost (poganjanje kot root) rabim.
Pomislek s setiranjem u+s bita je v tem, da bi verjetno pri updatu
.RPM paketka (uporabljam Fedora Core III) verjetno bil bit povozen, jaz pa
bi do takrat pozabil kaj moram narediti ;)

Moti pa me, da se cel command line te komande, vsakic ko je zagnana kot
'sudo -u root /moja/komanda ...', zapise v /var/log/secure.

Se kako da izkljuciti le to logiranje? Ce ne ... kaksen drug hint?

Lp,
Dezo