[LUGOS] Sprememba distribucije

Linux User linuxuser at process.si
Wed Nov 16 12:34:34 CET 2005

Hvala za namige, upam da ne bo večjih težav.

Opazil sem, da za razliko od Gentooja pri Mandrivi obstaja več
repozitorijev. V osnovnem ob instalaciji je le star software. Na
EasyURPMi pa je tudi več možnosti (npr. 2006, 2006 Community.... urpmi,
smart....) in ne vem točno kako naj nastavim. Tukaj sem malo zgubljen,
zato prosim za pomoč. Uporabljam pa FREE verzijo Mandrive 2006, ki je
ravnokar izšla. Torej naj izberem 2006 ali 2006 Community?

Cilj je, da bi imel na voljo najnovejši software (npr. wine 0.9.1 in ne
neko staro julijsko verzijo).

Hvala, LP