[LUGOS] zabava v lvm

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Wed Nov 16 02:06:45 CET 2005

Pozdrav!
Bostjan Janezic je rekel(la):
> Skratka, kakor koli se lotim zadeve stalno enak odgovor. (glej zgoraj)
> Zanima me kako bi prisel do podatkov na prvem disku, ki je vredu in
> verjetno hrani vse podatke, ker skupna velikost podatkov ni dosegla
> velikosti prvega diska.
:) Ja, dolgo sem se ubadal s tole zadevo, prebral vse sorte dokumente,
testiral in na splosno previdno tipal, kako bi zadevo elegantno resil in
bi ne izgubil podatkov. Eto, to je resitev za moj slucaj:
- fizicno sem zamenjal disk
- sledilo je dalse obdobje, ko sem z zamenjanega diska probal spravit kaj
uporabnega dol. Zal brez kaksnega pravega uspeha. dd je sicer naredil
sliko, ki pa ni bila uporabna.
- na novem disku sem kreiral pv z ustreznim uuid pokvarjenega diska, da
sem sploh lahko zacel uporabljat orodja, ki pridejo zraven lvm
- deaktiviral sem vg
- zbrisal sem lv
- iz vg vrgel ven pv pokvarjenega diska
- zmanjsal velikost vg na samo en disk
- dodal menjani disk v vg
- raztegnil velikost vg na oba diska
- vgcfgrestore
- aktiviral vg
- znova naredil lv
- reiserfsck --rebuild-tree --logfile check.log /dev/lvmvg/mojlvm
- ob koncanem rebuildu sem zadevo mountal, pregledal in si malo oddahnil :)
Seveda ni nujno, da bo komu drugemu tale vrstni red pomagal. Morda sem kje
naredil tudi kaksno veliko napako in se priporocam za komentarje. :)

Nauk zgodbe je, da ne pomaga, tudi ce imas diska razlicnih firm. :)
Statistika zadnjega polleta pa je pokazala po en crknjen disk wd, maxtor,
hitachi in segate (frisen, direktno iz trgovine). Zadnji je bil se posebno
razocarnje, ker se mi kaj takega se nikoli ni zgodilo. ;) Vsaj ne v tako
kruti oblki, da se niti napajalnik noce prizgat zaradi napake v disku. ;)

lp, Bostjan Janezic