[LUGOS] ARP cache

Tomaz tomaz at sms-send.net
Mon Nov 7 14:01:46 CET 2005

Zivjo,

imam probleme z eno masino. Deluje kot router in ima dve mrezni kartici.
Ena je vazana na lokalno omrezje, druga pa na ADSL modem. Ponudnik za
ADSL ne uporablja pppoe, ampak se direktno prikljucis v omrezje.

Problem je pa sedaj v tem, da se v error logu stalno pojavlja sporocilo
"Neighbour table overflow." .  Z "arp -n" se prikaze seznam, ki je res
dolgi, notri so pa raznorazni IP-ji. Vsi IP-ji pa imajo enak MAC naslov.
Preko newsgroupov mi je uspelo najti info, da se to dogaja z nekaterimi
CISCO routerji z privzetimi nastavitvami. Ti se javljajo za vse arp
requeste. Zaradi tega so baje bolj plug&play-abilni.

Zanima me, ce ima kdo kako idejo kako se resiti tega. Poskusal sem e
nastaviti masko na zunanji mrezni na 255.255.255.255, sam ni nic pomagalo.

lp, Tomaz