[LUGOS] digitalno podpisovanje in državna uprava

KarloDrago.Novak at gov.si KarloDrago.Novak at gov.si
Fri Nov 4 07:28:07 CET 2005

Nekateri si lahko privoščijo izumljanje tople vode. Za te svoje izume še
lepo pokasirajo. Tam pa kjer država zbira denar, pa je zelo kooperativna
in prilagodljiva vsem: tako odprtim kot zaprtim, tako pametnim kot oni
manj, tako bogatim kot onim manj... ... Ostali od katerih se pričakuje
usluge in neko prijaznost, hitrost, ažurnost pa: piš me v uho. Lep primer
za to so sodni zaostanki, za katere že opozarjajo v Strasbourgu. Ti so le
vrh ledene gore.

elsd