[LUGOS] digitalno podpisovanje in =?8859_2?B?ZHK+YXZuYQ==?=

Boštjan Jerko bojerko at gmail.com
Thu Nov 3 10:38:08 CET 2005

OK, ampak kaj se da narediti?
Sicer ta trenutek imam rešitev, vendar me odnos do odprtokodnih reštev
moti (no shit, Sherlock) in vedno bolj me skrbi, da bodo od mene
zahtevali podatke v Excel-u, besedila v Word-u, podpisovanje z ActiveX
tehnologijo, digitalni ključ na pametni kartici z gonilniki v
Windows-ih ....

Verjetno pa ni problem samo ali v celoti v javni upravi, ampak tudi v
podjetjih, ki takšne rešitve implementirajo. Verjetno bi podjetje, ki
je to rešitev naredilo lahko uporabilo tudi kakšne standardne in ne
"standardne" rešitve.

Je torej rešitev v predstavljanju odprtokodnih rešitev podjetjem?

B.